Deca

•Problem sa grčevima-Andreino iskustvo•

Iako mnogi kažu da su grčevi obavezni kod svake bebe, nije istina.

Andrea je ležala na Neonatologiji u Nišu zbog velikog stresa nakon porođaja, kada sam ja prešla iz Aleksinca u Niškoj bolnici Andrea je imala svega četiri dana. Ostale smo u bolnici još nekih 3 dana, a kada je Andreica imala 6 dana krenuli su grčevi.

Pedijatar nam je preporucio „Beby Col“ kapi za smirenje grčeva, iskoristili smo jednu bočicu i ništa bilo je gore. Onda nam je preporučila „bibilibi čaj“ odmah sam otišla i kupila, ni on nije pomagao Andrei je svakog dana sve bilo lošije.

Andrea nije spavala po celi dan i celu noć jer je imala jake grčeve, da napomenem na AD mleku je bila.

Posle nekih mesec dana raspitala sam se u apoteci sta je dobro za grčeve preporučili su mi „Pantlax“ čaj i „Bio Gaia“, kupila sam sve to i sa osmehom i nadom krenula kući isprobati. „Pantlax“- čaj jeste umirivao stomačić manje ju je boleo ali nakon nekih 2 nedelja korišćenja prestao je sa dejstvom,zašto?! Ne znam. „Bio Gaia“- na uputstvu pise da se treba davati ujutru 5 kapi, ja sam Andrei davala 6 kapi ali 3 kapi ujutru i 3 kapi uveče i pomagalo je, dok se nije desio isti problem kao sa „Pantlax čajem“.

Baka kao i ostale bake preporučila mi je nešto domaće, a to je „Kim“. Kuvala sam Kim u 100ml vode 7 zrna kim-a, grčeve nije smirivao ali je imala dosta gasove i nije se toliko mučila.

U međuvremenu, dopisivala sam se sa drugaricom (koja takođe ovde na ovom blogu piše svoja iskustva „mamatriandjela“) preporučila mi je povijanje cele bebe, bez oklevanja poslušala sam je i to učinila, Andrei su prestali grčevi i spavala je cele noći. Ali čim je odvijem ujutru ona dobije nenormalne grčeve i pomodri, i rešim jednog dana da joj promenim „AD“ mleko pila je „Bebelac“, uzela sam Aptamil Comfort, posle jedne ispijene flašice novog mleka andrea se ponovo rodila, rešila se grčeva.

*Nisu sve bebe iste, neke imaju grčeve neke nemaju. Andrei je mleko stvaralo grčeve punih 2 ipo meseca. Nekim bebama će pomoći ovi čajevi i kapi o kojima sam pisala, a nekim bebama neće.

•Kapi, čajevi i ostalo što se može naći u apoteci jeste samo gubljenje vremena i bacanje novca. Moj savet: Ako vam je bebica na „AD“ mleku a ima grčeve promenite mleko (preporučujem Aptamil Cimfort) i preporučujem povijanje cele bebe.

Postavi komentar